Betaling levering garantie

Betalings, levering en garantie

Betalingswijze

Botanisch in Balans Natuurproducten voor mens en dier en holistische praktijk (lees: Botanisch in Balans) biedt de volgende betalingsvormen. 

iDeal
online betalen bij Botanisch in BalansDit is een betrouwbare betalingsvorm waar veel Nederlandse consumenten tevreden over zijn. Tijdens uw surfgedrag op onze webshop worden uw privacy en veiligheid gewaarborgd met een SSL certificaat. Ook tijdens uw betaling via internet aan Botanisch in Balans is de verbinding beveiligd door middel van SSL.

Bancontact
met Bancontact betalen bij Botanisch in BalansOnze Belgische consumenten kunnen rechtstreeks online betalen met Bancontact. Dit elektronische betalingssysteem is goed beveiligd en gemakkelijk en snel betalen is nu een makkie.

Betalen bij afhalen
Bestelt u diepvriesproducten samen met andere producten in de webshop, dan kunt u de opties 'Vooraf overmaken' of 'iDeal' kiezen en uw bestelling alleen afhalen op onze locatie Amaliastein 142, 4133 HD Vianen. Vaste klanten kunnen ook achteraf via factuur betalen.

Botanisch in Balans holistische praktijk voor TCM Acupressuur Tuina Voeding Bachbloesems

Vooraf overmaken
Bij vooraf overmaken via een bankoverschrijving kan het enkele werkdagen duren voordat wij uw betaling hebben ontvangen. U dient hierbij ook rekening te houden met een langere levertijd. Uw bestelling wordt uiterlijk binnen 4 werkdagen verzonden na ontvangst van uw betaling. Vermeld bij uw bankoverschrijving het ordernummer en onze bankgegevens:

IBAN bankrekeningnummer: NL85 INGB 0007 5904 86
Ten name van: Botanisch in Balans holistische praktijk voor mens & dier
Plaats: Vianen

Onder Rembours
Hierbij betaalt u het factuurbedrag aan de postbode van PostNL op moment van levering bij u thuis. De kosten voor het verzenden onder rembours zijn € 22,50 tot een maximaal pakketgewicht van 30 kg. Het minimale orderbedrag is hierbij € 55,00. Wij nemen vooraf altijd contact op met de klant.

Levering 

De verzenddozen en het beschermingsmateriaal waarmee wij uw bestelling verzenden, zijn van solide kwaliteit.
Mocht -ondanks de zorgvuldige verpakking- een product schade hebben opgelopen die aantoonbaar gerelateerd is aan de pakketverzending, dan is Botanisch in Balans aansprakelijk. 
Te allen tijde vindt u bij uw afgeleverde bestelling een pakbon, de retourcondities en de factuur. 

Verloren zaken en schade

Via het zorgvuldige track & trace systeem van onze pakketverzenders zijn de pakketten altijd traceerbaar. Indien het aantoonbaar is dat u een pakket niet heeft ontvangen, dan is Botanisch in Balans aansprakelijk. 

Garantie

Onze garantie houdt niet op ‘tot aan de deur’. Wij verkopen deugdelijke producten, maar het kan eventueel voorkomen dat u een andere verwachting had van uw aankoop. U kunt dan gebruik maken van het herroepingsrecht.

© 2013 - 2020 Botanisch in Balans | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel