Klacht en retour

Een klacht melden

Ondanks dat wij onze dienstverlening in een hoog vaandel hebben staan en onze producten met grote zorg en aandacht inpakken en verzenden, kan het voorkomen dat u mogelijk toch niet tevreden bent. Dat vinden wij jammer, maar te allen tijde zullen wij een passende oplossing zoeken om u als klant tevreden te stellen.

Wij vragen u vriendelijk om een e-mail te sturen aan onze Service desk, met onderwerp klacht en ordernummer. Nadat wij uw klacht hebben ontvangen, sturen wij u binnen 1 tot uiterlijk 14 dagen een bevestiging via de e-mail. 

Graag verwijzen wij naar uw herroepingsrecht, waarbij u ook gebruik kunt maken van het herroepingsformulier.


Herroepingsrecht

U heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen.


Retourneren

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, kunt u het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd aan Botanisch in Balans retourneren.

Wij vinden het fijn als u voorafgaande aan het retourneren even contact met ons wilt opnemen via: 

Graag vragen wij u om bij de retourzending het door u ingevulde herroepingsformulier en een kopie van de orderbevestiging mee te sturen. U draagt zelf de kosten voor de retourzending. Wij schatten dat deze kosten bij pakketverzending tot 10 kg binnen Nederland maximaal € 6,95 zullen bedragen (prijswijzigingen van post- en pakketverzenders voorbehouden).

Wij zullen vervolgens het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourzending terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.


Aansprakelijkheid koper

Retourzendingen zijn te allen tijde voor het risico van de koper. Botanisch in Balans is niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoekraken van uw retourzending. Daarom raden wij u aan om het pakketje inhoudelijk goed te beschermen en bij uw postagentschap om een traceercode te vragen, zodat u uw retourzending kunt volgen tot aan de aflevering bij Botanisch in Balans.

Botanisch in Balans ontvangt graag voorafgaande aan de retournering een verzendbewijs per e-mail.

U ontvangt te allen tijde van ons een ontvangstbevestiging per email, waarna wij zullen zorgdragen voor correcte afwikkeling. 

© 2013 - 2020 Botanisch in Balans | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel