Betalingswijze

Botanisch in Balans biedt de volgende betalingsvormen. 

iDeal

Dit is een betrouwbare betalingsvorm waar veel consumenten tevreden over zijn. Na het plaatsen van jouw bestelling, word je automatisch doorgeleid naar de iDEAL verbinding. Tijdens jouw betaling via internet aan Botanisch in Balans wordt de verbinding beveiligd door middel van SSL. Alleen Nederlandse consumenten kunnen gebruik maken van iDEAL.

Bancontact

Onze Belgische consumenten kunnen gebruik maken van Bancontact. Je wordt na het plaatsen van jouw bestelling doorverwezen naar de Bancontact betalingsomgeving. Online betalen met Bancontact is SSL-beveiligd, snel en een gegarandeerde betaalmogelijkheid.

AfterPay – Achteraf betalen (alleen voor Nederlandse consumenten)

AfterPay voert voor www.botanischinbalans.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Het bestellen van diepvriesproducten gaat NIET via betalingswijze AfterPay of iDEAL. Heb je gekozen voor deze betalingswijzen bij het bestellen van diepvriesproducten, dan annuleren wij je bestelling. 

Betalen bij afhalen dit geldt alleen voor diepvriesproducten, die NIET per post worden verzonden en alleen kunnen worden afgehaald

Diepvriesproducten (KVV en BARF voor hond en kat) kun je per e-mail aan ons doorgeven of via de webshop bestellen.
Kies tijdens je bestelling in de webshop voor BETALEN BIJ AFHALEN. Kom je de bestelling afhalen, dan kun je contant betalen. Je kunt ook kiezen om het bedrag vooraf over te maken.
Je hoeft in dit geval pas het bedrag over te maken als je van ons bericht hebt gehad dat je jouw vers vlees bestelling op de afgesproken dag kunt afhalen.

Levering en afhandeling

Als je jouw bestelling vóór 14:00 uur op een doordeweekse dag hebt geplaatst, dan kunnen wij deze over het algemeen binnen 24-48 uur verzenden. Wij hebben goede contacten met onze leveranciers en kunnen producten die niet op voorraad zijn in onze webwinkel dikwijls binnen een zeer korte termijn (2-3 werkdagen na ontvangst van jouw bestelling) leveren. Mocht ook de leverancier het door jou bestelde product niet op voorraad hebben en bijbestellen, dan word je hierover geïnformeerd. Je hebt dan een keuze om iets langer dan normaal te wachten op jouw totale bestelling; eventueel kunnen wij je -na overleg- een vervangend soortgelijk product aanbieden of het bedrag retourneren voor dat betreffende product. Naleveren doen wij in de regel niet. Bij producten die uit ons assortiment gaan of waarvan te verwachten is dat de voorraad bij onze leverancier niet te garanderen is, hanteren wij de 'What you see is what you get' methode. Het is hierbij niet mogelijk om meer te bestellen dan de reeds aanwezige voorraad in de webwinkel.

Wij houden je per e-mail op de hoogte van de verwerking van jouw order, de betaalstatus en de verzendstatus.

In de verzenddoos tref je te allen tijde een pakbon, de retourcondities en de factuur 'voldaan' aan. Indien je vooraf betaald hebt, dan zal dit ook op de factuur vermeld staan door middel van ‘voldaan via iDeal’ of ‘voldaan via Vooraf overschrijven’. In situaties dat je een afwijkend afleveradres en tenaamstelling hebt opgegeven, maken wij een uitzondering op deze procedure. De factuur zal je dan worden aangeboden per e-mail.

Heb je gekozen voor Afterpay, dan verzorgt deze partij samen met jou dat de betaling gedaan wordt via de afgesproken procedure. Dat vermelden wij nog extra op de pakbon.

Verloren zaken en schade

Via het zorgvuldige track & trace systeem van onze pakketverzenders zijn de pakketten altijd traceerbaar.
Indien het aantoonbaar is dat je een pakket niet hebt ontvangen, dan is Botanisch in Balans aansprakelijk. 
De verzenddozen en het beschermingsmateriaal waarmee wij jouw bestelling verzenden, zijn van solide kwaliteit. Mocht -ondanks de zorgvuldige verpakking- een product schade hebben opgelopen die aantoonbaar gerelateerd is aan de pakketverzending, dan is Botanisch in Balans aansprakelijk.

Garantie

Onze garantie houdt niet op ‘tot aan de deur’. Wij verkopen deugdelijke producten, maar het kan eventueel voorkomen dat je niet tevreden bent over de werking van het product of een andere verwachting had van jouw aankoop.

Meld dit dan binnen 14 dagen aan ons per email via

Zie voor meer informatie onze Algemene Voorwaarden

© 2013 - 2018 Botanisch in Balans | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we de review sites die op onze linkenpagina staan vermeld. Het is mogelijk dat deze sites cookies plaatsen voor een juiste werking. Als je in onze webshop shopt, dan zie je vaak een kortingsvoordeel verschijnen op je scherm. Dit wordt door Shopboost geregeld. Shopboost maakt gebruik van (tracking) cookies en scripts, die ook geplaatst worden door derden. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.